Wednesday, April 29

Apa Kelebihan Jadi Ahli Ceramic Bussines Club







1. Latar Belakang Syarikat Yang Kukuh!

Jenama Asia Ceramic tidak asing lagi dengan inovasi, kualiti dan aspirasi. Oleh itu, kami berusaha untuk mengembangkan perniagaan kami dan struktur organisasi syarikat. Kami akan memasarkan produk kami dan mengembangkan perniagaan ini ke negara-negara yang lain, contoh: Indonesia, Singapura, Thailand, Vietnam dan banyak lagi.

Mengembangkan perniagaan kepada industri seramik yang lain, contoh: Rangkaian Perniagaan, R&D, Studio D.I.Y, Ceramic Cafe, Franchise dan pilihan produk untuk memenuhi permintaan pasaran.

Untuk terus berjaya di masa hadapan, Asia Ceramic Marketing Sdn. Bhd akan terus menggiatkan usaha untuk menjadi salah satu syarikat paling unik, inovatif dan menjadi vendor utama dalam industri seramik.

Info : Modal Berbayar Asia Ceramic Marketing Sdn Bhd = RM1,500,000.00


2. Pilihan "Sell Back Policy" Yang Sungguh Unik!

Menawarkan pilihan Sell Back Option ke atas produk-produk ceramic yang telah dijual kepada semua Distributor-Distributor CBC pada harga yang lebih tinggi daripada harga yang dibeli oleh Distributor!

Dengan Sell Back Policy ini, anda boleh menjualkan produk yang telah dibeli sebelumnya kepada syarikat (syarikat yang menjadi pelanggan anda) dan syarikat akan membayarnya secara Installment/Ansuran kepada anda mengikut syarat dan terma yang telah ditetapkan.

Melalui Sistem Table Repurchase (Jadual Kerja Tahunan) yang telah disediakan untuk kesemua ahli, anda boleh menjana keuntungan melalui profit sell back sebanyak RM100, RM200 atau RM700 berterusan setiap bulan bergantung kepada pemilihan pakej produk yang anda lakukan!


3. Shopping PERCUMA Di "eMall" Dan "eMart"

Anda juga boleh berbelanja secara PERCUMA di eMall dan eMart kami dengan menggunakan Shopping Point terkumpul. Mempunyai rangkaian 500 jenis produk dan barangan harian serta barangan keperluan, sudah semestinya cukup untuk keperluan harian dan belanja dapur anda.

Selain itu, eMall juga menyediakan Baucer Tunai untuk rangkaian Giant Hypermarket, Jaya Jusco, KFC, McDonald, Rasamas & Pizza Hut, Parkson serta BHP Petrol yang semestinya membolehkan anda berbelanja secara PERCUMA!


7. Bonus Yang Stabil & Sentiasa Meningkat SETIAP BULAN!

Melalui Sistem Table Repurchase yang dicadangkan oleh kami, bagi ahli-ahli yang giat mengembangkan rangkaian Distributor (Outlet CBC) mereka sudah pastinya beroleh bonus yang stabil dan SENTIASA MENINGKAT setiap bulan!

Dengan adanya REPEAT SALES oleh rangkaian Outlet sedia ada, ditambah dengan SALES dari Outlet Baru pada bulan tersebut menjadikan Booster/Entrepreneur Rewards anda meningkat berbanding bulan sebelumnya!

Jika bulan ini pendapatan anda sudah mencecah RM10,000.00 sudah tentu bulan hadapan pendapatan anda melebihi RM 10,000.00!


8. PERCUMA Web Promosi Online!

Website Replika Group PERCUMA : Gunakan ia untuk Promosi! Sistem Web JutawanCeramic secara automatic akan mengaktifkan website replika berdasarkan USER ID yang anda gunakan setelah anda menaiktaraf keahlian kepada VIP Member. IA ADALAH PERCUMA!! Web Replika ini hanya akan diaktifkan setelah anda menyertai JutawanCeramic VIP Member!

Anda boleh promosikan Web Replika anda kepada rakan-rakan melalui Email, SMS, Banner, Fliers dan sebagainya. Setiap ahli yang mendaftar di bawah rangkaian anda dan menaiktaraf keahlian kepada VIP Member, membolehkan anda menikmati Booster/Entrepreneur Rewards!
Contoh Web Replika : http://www.jutawanceramic.com/{User_ID Anda}

*Web Replika Promosi ini hanya diberikan kepada ahli yang mendaftar melalui Group JutawanCeramic sahaja.

1 comment:

cik violet said...

lan..ko join ceramic ea..
wah..kaya ar skunk..=p